S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

ANKETA

Ako sa vám páčia tieto stránky?

Vela 71% Ide to 22% Nie príliš 3% Vôbec 3%


» Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Potvrdením objednávky súhlasíte s Obchodnými podmienkami ako aj s dodávkou tovaru, ktorý ste si touto formou objednali. Vzájomné vzťahy medzi Vami, ako Kupujúcim a firmou MAZ s.r.o. , ako Predávajúcim, sa riadia týmito obchodnými podmienkami a sú pre obidve strany záväzné.

Predmetom kúpy je tovar, ktorý je presne špecifikovaný v objednávke, vygenerovanej po potvrdení objednávky. Predávajúci sa zaväzuje dodať presne tovar z ponuky uvedenej v elektronickom obchode. Predávajúci sa zaväzuje dodať nepoškodený tovar a v nepoškodenom obale, ktorý spĺňa normy, predpisy a nariadenia platné na území Slovenskej republiky.

Podmienkou pre naplnenie platnosti objednávky je jej potvrdenie a potvrdenie „súhlasu s obchodnými podmienkami“. V prípade vyššej hodnoty objednávaného tovaru ako 500,00 € je Predávajúci oprávnený požadovať zálohovú platbu vopred.

Tovar si môžete objednávať kedykoľvek podľa vlastného uváženia. Za bezpečné uchovanie prihlasovacích údajov (meno, heslo) si zodpovedáte vo svojom vlastnom záujme.

 

Ochrana osobných údajov

1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov

2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.

3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo a e-mailová adresa

4. Vami poskytnuté údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky

5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré má spracované v bezpečnostných opatreniach.

 

Potvrdenie objednávky

Objednávka je prijatá do jedného pracovného dňa od jej vytvorenia.

Potvrdenie objednávky je zasielané e-mailom na Vašu kontaktnú e-mailovú adresu, uvedenú v osobnom profile, či vo formulári.

Máte možnosť sledovania stavu a vybavovania svojej objednávky len po prihlásení sa do systému svojim užívateľským menom a heslom. Pri jednorázovom nákupe bez registrácie túto možnosť strácate.

 

Zrušenie objednávky

Zrušiť objednávku máte možnosť až do doby jej potvrdenia Predávajúcim na tovar, ktorý je vyrábaný podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa. Zrušenie objednávky uskutočňujete telefonicky a následne potvrdením zrušenia e-mailom. Zrušenie objednávky po jej potvrdení Predávajúcim je možné iba v prípade, že Predávajúci nedodrží podmienky na dodanie deklarované v elektronickom obchode.

Predávajúci má právo zrušiť objednávku, ak Vás nie je možné kontaktovať.

Predávajúci má právo objednávku stornovať v prípade, ak výrobca prestane tovar vyrábať. V prípade, že ste zaplatili sumu za stornovanú objednávku, je Predávajúci bezodkladne povinný Vám túto sumu v plnej výške vrátiť.

 

Spôsoby dopravy

Objednaný tovar je možné dodať niekoľkými spôsobmi:

 

GLS zadarmo - kuriérom v rámci celej SR, pri kúpe tovaru označením "doprava zdarma" alebo pri hodnote celkovej objednávky nad 150 € je doprava kuriérom v rámci SR zdarma

GLS štandard - doprava kuriérom v rámci celej SR, pri objednávkach do 150 € je cena dopravy 5 €

Ceny prepravy sú uvedené v objednávke, ako aj na stránke elektronického obchodu v časti „Spôsob dopravy“. Tovar prepravca zvyčajne doručí do 2 pracovných dní od expedície z nášho skladu.

 

Spôsoby platby

Objednaný tovar je možné platiť niekoľkými spôsobmi:

  • Dobierka - v hotovosti alebo kartou pri prevzatí tovaru, platíte priamo kuriérovi
  • Faktúra - v predstihu Vám pošleme faktúru, ktorú je potrebné uhradiť. Tovar odosielame až po pripísaní peňazí na náš účet.
  • Patba kartou- gopay

Dobierka:

Platba v hotovosti alebo kartou vodičovi dopravnej spoločnosti alebo poštovému doručovateľovi. Vždy si prosím pripravte potrebný obnos, urýchlite tým predanie zásielky. Potvrdenie o zaplatení Vám vystavuje kuriér na požiadanie.

 

 

Faktúra:

Faktúra je zaslaná Kupujúcemu v baliku. Tovar odosielame v prípade úspešnej platby. Všetky uvádzané ceny sú konečné

MAZ s.r.o

Štefanov 342 
90645 Štefanov 
Slovensko
 
IČO: 51643367
DIČ:2120752348
Tel. : 0911865439
IBAN SK23 7500 0000 0040 2587 4052
BIC (SWIFT) CEKOSKBX 

 

Dodanie tovaru

Ak je tovar na sklade, bežná dodacia lehota je 3 – 10 pracovných dní, v závislosti od spôsobu dopravy a platby.

Ak tovar nie je na sklade, zvyčajná dodacia lehota je do 14 pracovných dní.

Presnejší termín dodania zistíte na telefónnom čísle 0911865439 alebo e-mailovej adrese objednavky@azdrezy.sk. Napriek tomu, že 99% tovaru sa nachádza skladom v SR, je možné, že aj tovar označený "skladom" bude krátkodobo vypredaný a jeho dodacia lehota sa môže predĺžiť. V prípade vzniku takejto situácie Vás budeme bezodkladne informovať. Ak potrebujete objednaný tovar doručiť do konkrétneho dátumu, odporúčame Vám tento fakt uviesť v poznámke k objednávke, alebo nás pred objednaním kontaktovať ohľadom aktuálnej dostupnosti.

 

Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú kuriérskou službou, udaním nesprávnej adresy, prípadne zavinením tretej strany.

Ako kupujúci ste povinný skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od predajcu / kuriéra a potvrdiť nepoškodenú dodávku v úplnom stave svojím podpisom na doklade o prevzatí. Tovar s viditeľne zničeným obalom odporúčame neprevziať, alebo dôkladne skontrolovať za prítomnosti kuriéra a v prípade poškodenia tovaru s kuriérom spísať zápisnicu. Dodatočná reklamácia tovaru poškodeného počas prepravy nebude uznaná.

 

Reklamačný poriadok

Vrátenie tovaru

1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako "Zákon") podľa ustanovení §7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.

2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo osobne doručiť predmet zmluvy, od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou - napr. originálom faktúry, návodom a ostatnou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona).
Odporúčame kupujúcim, aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne polia označené hviezdičkou ("*")

3. tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý

4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené peniaze za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr, ako mu je doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade, ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.

5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až 1) zákona č. 102/2014. Z.z.

7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

 


 

Reklamácie a záruky

Reklamácie sú tak ako v bežnom „kamennom obchode“ riešené v súlade s platnými právnymi normami. Kupujúci je povinný tovar ihneď pri jeho prevzatí skontrolovať, aby zistil prípadné poruchy a poškodenia. Za poškodenia vzniknuté prepravcom neručíme. Tovar s viditeľne poškodeným obalom odporúča Predajca Kupujúcemu vôbec nepreberať, prípadne o poškodení vyhotoviť zápis a nechať si ho prepravcom potvrdiť.

1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho, a ktorý je vlastníctvom kupujúceho

2. V prípade, ak vlastnícke právo ešte neprešlo od predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaví až po úplnej úhrade v zmysle §151 a nasl. Občianskeho zákonníka

3. ak kupujúci je spotrebiteľ (fyziská osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa vzťahuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúci nie ej spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho, ak si tovar preberá kupujúci osobne.

4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.

5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
a) k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim 
b) nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie
c) používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostredia tovaru
d) zanedbaním starostlivosti a údržby tovaru
e) poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním
f) používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok na tovar alebo časť tovaru resp. chybu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena, a o ktorej kupujúci vedel v čase vykonania objednávky.

6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome

7. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru alebo jeho časti, spôsobené používaním daného tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

8. Reklamovaný tovar je potrebné osobne priniesť alebo zaslať na našu adresu, nie však na dobierku. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. Odporúčame tovar zaslať doporučene alebo ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokadu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť aj vyplnený reklamačný formulár. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne alebo osobne, nie formou e-mailu.

9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie ej možné potvrdenie doučiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do troch dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar, alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
a) pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto opravy vady výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby. 
b) pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí)
c) reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou a prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

12. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar sa môže pri preprave poškodiť. Odporúčame kupujúcemu tovar rozbaliť a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.

13. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.

Mzc4MjBkZ